Det börjar närma sig tal

Japp, snart är det dags. Svenska C. Avgörande tal, maybe...

Här är min vecka

Måndag:
Svenska C tal + plugga NaB + börja med Psykologi hemprov
Tisdag: Anna & jag ska träna på dansuppvisningen + psykologi plugg+ NaB plugg
Onsdag: Dubbelkörlektion + NaB plugg + dansuppvisning + psykologiplugg
Torsdag: NaB prov + psykologiplugg + guidningplugg
Fredag: Guidning i Röda stan+ sushi med Adolf (först gången vi ska ses på 2 veckor!)

Förhoppningsvis frihet (om jag hinner klart med psyklologin)

Håll tummarna för mig idag. Adolf är världens snällaste. Och mamma. Och pappa.

Kommentarer
Postat av: sanna

Känner mig inte världens snällaste. Tänker på dig hela tiden

2008-05-19 @ 18:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback