En dag närmre studenten

Nedräkningen är i full gång. Älskar att dra av en lapp i vår kalender för var dag som går. Dock hatar jag nedräkninen till nästa vecka (helvetesveckan) som kommer blir hemsk. Verklgien hemsk.
Nu ska vi ha Svenska C. Måste börja på mitt tal. Känns som det kan bli en uppesittarnatt på söndag.

Min vecka:
Idag: Börja med min danskoreografi (ska hålla egen lektion på fredag)
Torsdag: Plugga, plugga, plugga. Ta ledigt och PLUGGA!
Fredag: Danslektion. Adolf?
Lördag: 40-årsfest hos morbror i Sthlm. Kommer även inkludera lite på-stan-tid med Lisa:)
Söndag: Plugga, plugga hela natten.


131691-678
Bilden ovan visar min bästis (allergimediciner)

Kommentarer
Postat av: Anny

Jag vet! Älskar också våran kalender! Bara 28 dagar kvar nu, håll ut och ta din bästis (medicin)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback