God morgon!

Jag är en sån person som alltid har somnat. Så fort jag landar på kudden somnar jag. I en buss, på en filt, i solen, i skuggan. Sova har varit min grej.

Tills för några veckor sen då jag plötsligt låg sömnlös flera timmar en natt. Och denna sömlöshet verkar inte vilja försvinna! 
Antagligen är jag bortskämd med att sova skönhetssöm och jag blir helt personlighetsförändrad av att inte kunna göra det!

Sur, trött och ont i huvudet, nej tack!

Har ni några tips på hur man kan sova bättre? Slippa vakna mitt i natten och inte kunna somna om?


Idag har jag på mig en blommig kjol som jag sytt själv.  

Kommentarer
Postat av: Matilda

KUL :) får du betalt och så också ? Det kommer säkert gå jätte bra :)



Min syster kom på besök, så jag träffade henne :) men ska antagligen idag. Förlåt att jag inte kom.

KRAM

Postat av: Jenny

men gud va kul gumman:) hur kommer sig det? Berätta!!! :) så måste vi ses snart tycker jag! Pusss

2008-11-19 @ 16:10:20
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback