God morgon!

Nu har jag äntligen anlänt till jobbet efter avstängda vägar och avåkta tankbilar!
Den här veckan har gått sjukt fort! Vet inte var dagarna har tagit vägen och vad jag har gjort. Men fredag är skönt!

Igår stötte jag ihop med MatildaTräningsverket. Vi bestämde oss för en halvtimme i infrabastun efter lite löpning. Uppfriskande och mycket trevligt hade vi:)

Idag ska jag träffa Lisa efter jobbet. Vi ska inhandla diverse födelsedags- och farsdagspresenter. November är utgifternas månad.

Ett fullspäckat födelsedagsschema
:
9: Farsdag
11 : Moster Maria
13 : Mamma och kusin Märta
17: Halvsyster Matilda
21: Pappa
22: Faster Lotta
29: Halvsyster Hedvig

Ni ska snart få en bild på pälsen, men först en dagens!

Kjol från Monki, Glittertröjan är farmors gamla

Kommentarer
Postat av: Carmen

hej hej :)



kolla gärna in min fredagsfräckis i bloggen :D



kram carmen

Postat av: Matilda

Det tycker jag verkligen vi ska göra, kul med sällskap, som sagt =)Haha, det är jag med, vattnas i munnen.



2008-11-07 @ 09:45:56
URL: http://matildafiona.webblogg.se/
Postat av: Laura

de e så roligt att se att du använder secondhand kläder =D det är sånt jag också gör, rotar i skåpet och fyndar och blir glad :D

2008-11-07 @ 15:03:05
URL: http://fashionportfolio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback