Skrivsug

Jag drabbades precis av ett plötsligt skrivsug
Ett sånt sug så jag skulle kunna skriva och skriva och skriva

Ett sånt sug så jag skulle vilja köpa en bärbardator (det ska jag göra, några tips?) lägga mig på mage i sängen och leka Carrie och skriva bra och smarta tankar...Istället knapprade jag varmt tangentbordet här på jobbet och fick ihop en krönikaVad ska jag ha den till? Hm.. vi får se.

Åh, vad det var kul! Jag har saknat att skriva texter! Det var ju det enda man gjorde under sina tre gymnasieår så inte konstigt att det blev ett  tomrum!  

Nu kurrar magen...40 minuter kvar till lunch och korvstroganoff, mmm...


 

Kommentarer
Postat av: Jenny

krönika? Lägg ut den på bloggen!!!! :)

Vi kan ta den när som helst egentligen. Men vad sägs om torsdag? :)

Postat av: Matilda

Ibland är det härligt att bara gå för sig själv och tänka :)



Jag vill inte heller bygga några "stora" muskler utan jag vill få slanka muskler, haha, fattar du? :)



På torsdagar brukar jag inte gpå på så många pass, men annars är det Afro och Samba om du gillar det, har bara provar Afro en gång och det är ganska kul, lite konstiga rörelser bara.

2008-10-28 @ 12:22:07
URL: http://matildafiona.webblogg.se/
Postat av: rebecca

ja, det är ett riktigt skit. skulle man inte få ha en klänning på sig och smutta på ett glas champange bara för att man är sjutton? och sen är det ju det där med att fylla sent, det är ännu värre. fick ju nyss joina brudarna på krogen liksom!



om du saknar lov så saknar jag att känna sig skrivsugen.. :( jag var så himla kreativ och skrivsugen i början vilket resulterade i bra betyg. nu känns det som att jag har skrivit musten ur mig, det finns inget kvar.. vilket leder till sämre betyg. usch!



var jobbar du?

2008-10-28 @ 17:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback