bnfhfh

Det är verklgien tråkigt att lyssna på människor som i detalj ska beskriva sina drömmar.

♥ För det fösta förstår jag aldrig var dom vill komma fram till
♥ Man föstår aldrig vad drömen egentligen handlade om
♥ Man irriterar sig lite smått på personen som entusiastiskt berättar medan man försöker hålla leendet uppe
♥ Man väntar under hela historien på poängen...som aldrig kommer!

Dock är jag ett  typiskt praktexempel på en sån människa! Och jag berättar inte bara drömmar utan görna böcker, filmer, serier och händelser i DETALJ. 

Inatt drömde jag iaf att jag solade. Jag solade och solade och sen gjorde det ont på hela kroppen. När jag kollade på mig själv var jag röd som en kräfta. Då kom jag på att jag inte hade använt solkräm på hela tiden (en vecka).

Vad betyder denna dröm?
♥ Komplex för min redan vinterbleka hud
Cancerskräck


Kommentarer
Postat av: Anonym

de låter perfa! självklart träffas vi även om inte matilda kan, en satc-kväll är det som jag verkligen behöver nu känner jag! vi hörs mer om det i helgen? Puss på dig hjärtat!

Postat av: Matilda

hej sannypanny! försökte ringa dig förut..Har pratat med tjejerna och vi kör på att träffas direkt efter era jobb! Vi ska träffas klockan 17.15 vid arbetetsmuseum och sedan gå till något mysigt uteställe :) om det blir konstigt för dig med tiden får du ju såklart komma hem till mig innan! puss

2008-10-15 @ 22:25:56
URL: http://matildaewerfalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback