Bruna ridstövlar och svarta skor

Igår gick jag och Carro till Myrorna efter jobbet. Där slog jag till på de bruna stövlarna (med märket Pertti Palmroth) som jag la undan i onsdags.
Jag hittade också ett par svarta kängor/skor som kommer vara superbra till vintern!

Därefter mötte jag upp Fyrklövern för fika/vinkväll på Världens bar. Det var mysigt att sitta i det dunka ljuset och bara prata. Det var så självklart när vi gick i skolan och jag har saknat det vardagliga umgänget mer än jag trott.

Idag åker jag till Sthlm. Det ska bli så skönt att rulla in väskan på centralen och mötas av A!

Och så en dagens!

Klänning från Indiska, Strumpbyxor från Lindex, Stövlar Second hand, brosch från farmor, halsduk från Indiska

Kommentarer
Postat av: catja

Fin outfit!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback