Forever21

När jag inte har något att göra brukar jag fönstershoppa, fast på internet.

Jag går in på någon sida (oftast Forever21) och klickar på ALLT som jag vill ha. Jag leker att mina tillgångar är obergänsade.
Läger sakerna i min shopping bag. Sen sorterar jag ut det som jag VERKLIGEN vill ha.
Slutligen tänker jag över om jag verklgien behöver dessa saker.

Därefter stänger jag sidan.
Detta är en uppiggnde och samtidigt deprimerande syssla.

Just nu har jag sorterat ut plaggen som jag VERKLIGEN vill ha. Snart är det dags att stänga...

Kommentarer
Postat av: Ironica

Haha, jag gör precis samma sak. Och oxå ofta ifrån forever21...

Postat av: Laura

Ojnej.. :) Alltså det är ju typ sånt jag håller på med via bloggen. Söker grejer som e superfina och sen köper jag dem inte :D :D Men konstaterar bara att de är fina.. GRR! Men nu är det ju liite roligt att titta på finheter ändå :)

2008-10-21 @ 18:08:37
URL: http://fashionportfolio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback