God morgon!

Klockan ringde redan 05.15 imorse och ändå var jag inte så trött!
Åt frukost, tog på mig och sen körde jag in mamma till tågstationen då hon skulle med sjutåget till Sthlm.

Så, nu sitter jag på jobbet. Det är kolsvart både utanför fönstrena och inomhus. Jag har sminkat mig, målat naglarna, städat mitt skrivbord, druckit te, kollat bloggar och hoppas snart på lite sällskap!

Min dag ser ut som följer:
♥ Ta kort till mitt körkort (kan inte fatta att jag fortfarande åker runt med en liten lapp i plånboken, haha)
♥ Posta en "Nu ska jag börja preminiera på Glamour-lapp"
♥ Ringa företaget som tar hand om våra löner och fråga var min septemberlön tog vägen (fick mitt löebesked igår, men det verkar inte riktigt stämma)
♥ Evetnuellt springa till banken
♥ Hämta mamma på stationen
♥ Åka till pappa

Ser ut att bli en hektiskt dag det här...Men skönt att få saker och ting överstökat!


Jag har inte riiiiikgit hittat min fotopose än...Mitt leg är förskräckligt!



 


Kommentarer
Postat av: Jenny

mitt leg är ännu mer förskräckligt. Dessutom har jag inte tagit foto till körkortet helller.. måste göra det!!! Men jag hatar att ta såna kort, de blir aldrig bra, haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback