Positiv dag

Jag känner mig oroväckade positiv idag.
Sitter nästan och ler här bakom skärmen, skönt!

Fikat igår var gott. Vi 8-17 arbetande människor var dock aningen trötta efter en dag på jobbet!

Sen måste jag bara passa på att beundra
Matilda. Hon har gått direkt från gymnasiet till sin utbildning som lärare. Trots att vissa (exempelvis jag, haha) har föreslagit ett sabbatsår var hon säker på sin sak och hon har träffat sååå rätt!
Hon verkligen brinner för det hon vill och det nästan bubblaröver om henne.
Grattis alla barn som börjar gymnasiet om 5-6 år, ni kommer få en underbar undervisbning av superKilten!

Nu börjar jag ladda upp inför helgen. Jag saknar Adolf mer och mer, och jag börjar nästan gillar att jag måste sukta efter honom.

Imorgon bär det av till La Stockholmo. Till dessa sötnostar, Maja och Märta:)


Kommentarer
Postat av: IZZAH SVARAR

jo jag älskar sepia bilder :D



allt braidag ?

Postat av: Sanna

Ja, jag älskar att träna! :)

2008-09-25 @ 10:32:37
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback