Gröna sköna Lund

I fredags hade jag en mycket trevlig vinkväll hemma hos Anneli. Kvällen slutade på Debaser med kollegor, ett litet väskdrama och Sveriges godaste Strawberry Daiquiri.

I lördags var jag pigg och glad för då kom älsklings Matilda hit. Vi gick en runda på stan. åt glass och spanade efter kändisar (utan framgång). När det blev eftermiddag begav vi oss till Djurgårn och grönan! Jag har bott här i mer än ett halvår och inte pallrat mig dit förrän i helgen, skandal. Vi rådde iaf bot på frånvaron genom att införskaffa oss varsitt åkband. Åkte massa karuseller, kollade på Sommarkrysset. köpte godisremmar och spelade upp massa pengar på chokladlotterier (vilket resulterade i en liten, liten vinst).


Min Kilt



Jag




"Ta ett kort på mig när jag äter godis rem"



Såhär snygg blir man efter en kväll på Grönan. Vinsten håller jag hårt i.

Kommentarer
Postat av: Laura

ser ut att ha varit roligt!

Postat av: Jenny

Haha ja jag kommer med resutat sen ;)) Ja men de är ju så, man äter godis fast man inte ens öär sugen, man bara gör det helt utan anledning.. därav dessa KILON som tillkommit på rumpan bland annat.. haha.



Åh, ja . supermysigt ju. Oktober redan? ska du inte jobba kvar? Ja men då tar vi de nån gång i september då? :)) då kommer jag nog vara ledig rätt mycket också, eller snarare arbetslös... jag går på timmar men ja tror de kommer bli mindre & mindre nu tyvärr. Vill komma tillbaka upp till din mamma & co. vore underbart!!



men fan, sthlm... vi får bestämma nåt :))) PUSSSgos.

2009-08-18 @ 21:51:46
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback