Lurad på tid!

I tisdags hände det något mycket märkligt.

Jag började klockan 13.30, men hade tänkt att jag skulle gå upp lite tidigare och njuta av morgonsolen genom powerwalk på Djurgårn. 

Jag vaknade 04.00 av att någon duschade...märkligt att duscha mitt i natten tänkte jag och somnade om. Vaknade återigen klockan 06.00, ganska pigg, men somnade om. Sen vaknade jag av alarmet 08.45. Snozade en gång och gick upp 08:53. Gick på toaletten. Kom tillbaka och skulle kolla på klockan ännu en gång. Då visar den 11:03.

Eftersom min mobil lever sitt eget liv tänkte jag inte på det utan satt på TV:n. Inte nyhetsmorgon utan The Doctors. Klockan är även 11:03 där. Ringer mamma av ren panik. "klockan...den är fem över elva!"

Vad hände? Mamma trodde att jag hade somnat om mellan toaletten och att jag kollade på klockan..men jag kände mig total lurad. Pratar senare på kvällen med Lovisa som berättar 
detta!

HELT SJUKT!
 


Vad hände?!

Kommentarer
Postat av: Matilda

hahaha.. då fick det ju sin förklaring iallafall! Telia spelade dig ett spratt!

Postat av: Anny

jaa, precis, såg i tidningen att det var nåt fel på telia så massa försov sig den morgonen :P

2009-08-27 @ 21:23:50
URL: http://maggiee.blogg.se/
Postat av: anna

Fasiken va skumt!

2009-08-28 @ 08:55:57
URL: http://declaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback