Shopping

Jag spenderade gårdagen, då jag hade fripass, med min favorit sysselsättning - shopping. Jag mötte upp L vid tolv och därefter hade vi en heldag (med betoning på hel) på stan.

Jag kom hem med mindre pengar på kontot, ömma fötter, onda axlar och några shoppingpåsar rikare. Dessa påsar innehöll bland annat ett par svarta ballerinaskor (grattis Lisa, nu ska dom svarta stinkande kasseras!), en A-formad, Cholé-inspererad klänning, en svart blus och slutligen en skinnjacka! Som jag har letat efter den perfekta skinnjackan och nu tror jag den är funnen. MC-detaljer, svart och snygg. Lite smal i armarna, men jag ska arbeta på att töja :)

Stövlarna jag bloggade om igår var slutsålda överallt (kanske lika bra!?), men istället har jag kärat ner mig i en alldeles för dyr Acne kofta. L har dåligt inflytande på mina shoppingvanor!

Vi hann med lunch bland konstiga människor och konstig mat och en fika på Bibloteksgatan. Jag kändisspanade och såg snygga Marie Serneholt.

Efter dagens jobbpass åker jag hem till Söderköping! Helgen ska bland annat bjuda på klippning och slingor, utgång, kräftskiva, mamma-och-Lisa-mys...

Hoppas på att (måste!) få träffa samtliga av mina babes!







Kommentarer
Postat av: Anny

ÅÅÅHH, det låter så härligt med shopping! Och är såå glad att du tog dig tid och köpte mina favvo(signe)skor!

Sen ska vi absolut ses i helgen, tror att det går bra med kräftskiva på lördag iaf :) Sen ska jag köpa alkohol imorn (om du vill ha nåt så kan vi ju höras imorn!)

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback