Shoppingberoende?!

Min stockholmsflytt verkar ha resulterat i två allvarliga beroenden.

Det ena stavas choklad. Om jag vill borde jag kunna hejda mig, men det vill jag inte. Det är för gott!
Med det andra beroendet är det värre...Jag pratar såklart om shopping. det finns för mycket snyggt för att jag ska kunna stå emot. För många butiker, för mycket bloggar att läsa. Dessutom bor jag för nära city och går som pricken över i:et förbi ett köpcentrum påväg till jobbet...

Senaste tiden har min ekonomi verkligen kännt av att höstkläderna börjat ramla in i butikerna. Jag kan inte hejda mig! 
Det senaste shoppingruset kom från dessa pjäser, en kavaj från Zara, en skir blus i puderrosa, ett par höga partyklackar och en puffärms klänning. Jag är kär i skorna!
  


Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha jaa de blev en heel del bilder! Skit kul vare!

Postat av: Matilda

Jag vill också ha en fastlön och kunna handla! Ahh, den 25:e kommer studielånet, då ska jag handla!

2009-08-18 @ 10:15:00
URL: http://matildaewerfalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback