Sjuk i sthlm - inte okej

Ne, usch, det här är inte okej. När man är sjuk ska man väl bli ompysslad. Inte pyssla om sig själv?

Jag tvingade mig upp imorse och satte mig på morgontåget upp till sthlm efter en mkt trevlig helg. Väl hemma insåg jag att det inte skulle vara någon större idé att gå till jobbet. Så dagen har spenderats i sängen. Med TV:n på, med TV:n av, på, av, på, av...

Nu har jag pallrat mig till affären och bunkrat upp med c-vitaminer och te...sjukt tråkit. Tänk om jag har fått svinis?? Min största farhåga! Om någon skulle känna sig manad finns en sjuk tjej som söker sällskap, haha!

Ne, nu ska jag invänta Lipstick Jungle (21.00)...Kanske orkar jag steka några pannkakor. Äta glass. Eller dricka te. Vilka möjligheter jag ser i denna måndagskväll!




Kommentarer
Postat av: Anny

usch då. Få inte svinis nu..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback