Sommaren med Göran

Helgen har bara bestått av jobb.

Låter  inte speciellt roligt, men faktiskt ganska mysigt. Vi är ett litet tjejgäng som äter lunch, klubbor och chokladbollar. Pratar killar, bloggar och slöar vid varandras skrivbord på rasterna! Och så missbrukar vi msn. Vi sitter inom en radie av 10 meter och ändå det blinkar frekvent på alla konversationer. Hur mkt kan man ha att säga varandra mellan rasterna och pauserna och admin undrar ni? MASSOR!

Igår hörde jag Coldplays konsert genom mitt öppna fönster. Väldigt mysig godnatt musik.

Ikväll ska jag och Lovisa på bio. Sommaren med Göran och popcorn blir belöningen efter jobbhelgen!



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag tyckte att den var sjukt bra! :)

Postat av: Anny

Åhhh, den vill jag också se! Kommer ihåg när vi härmade kungafamiljen i skolan :P

2009-08-23 @ 17:50:35
URL: http://maggiee.blogg.se/
Postat av: Anny

Det är du som är snyggo ju! Två snyggon kommer snart invadera L´s nattliv :P

2009-08-24 @ 23:19:41
URL: http://maggiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback