Update

Länge sedan jag skrev nu.! Det har hänt en hel del sedan sist. Först och främst var det min perfekta semestervecka. Jag måste ha prickat in sommarens bästa vecka, både vädermässigt och med allt annat!

Veckan gick precis enligt planerat och jag hann med en hel del. Utgång i sthlm med Jessica och Anna som kom hit, shopping, två dagar hos morfar och Elisabeth på landet, solning hemma, träffade lilla Hedda, middag på vår ö med pappa. Och såklart min och Marts sommartrip som blev helt perfekt! 

Vi startade på torsdag morgon och gjorde Malmö shopping hela dagen. Hittade massa fina saker! Middag med tapas och rosé fick avrunda torsdagskvällen. 

På fredagen stod bad på Ribban på vårt schema. Underbart fint. DOCK (med stora, stora bokstäver!) rådde en nyckelpige/blomflugeinvasion i hela Mamlö.  Första nyckelpigan var söt, nu är det mitt värsta djur (efter hundrar). 
På kvällen gjorde vi Malmö! Underbart roligt. Förfest på vårt hotellrum, vin på Lilla Torg. Sen Koi (ställe på Lilla Torg med underbara lokaler och takterass), Prins Bernad (som var en nyöppnad partybåt)  och avslutade gjorde vi såklart med Mc Doanald´s!

På lördagen spenderade vi ytterligare lite tid på Ribban. Badade och solade. Sen packade vi ihop oss och tog Öresundståget till Köpenhamn. Checkade in på ett design hotell och kände oss allmänt nöjda med tillvaron. Åt en köttbit (bokstavligt talat) i turiststråket. Sen peppade vi upp oss med shot och vin på en skum bar, fyllde på med öl och Fisk (haha!). Träffade några killar och gick in VIP på modeveckans avslutningsfest. Coolaste festen jag varit på för att inte prata om lokalen och människorna som var där! Helt sjuk kväll!

På söndagen åt vi en stor och god hotellfrukost med chokladfyllda wienerbröd och färskfrukt. Sen glass, guiness record museém och smörrebröd! 


HyperhybrisSanna som M döpte mig till


...jag förstår inte vad namnet kan syfta på...


Fashion


Köpenhamn


Nyckelpigeinvasion i Malmö


Raoooooow!


Torsdag kvall. Jag har på mig ett av inköpen från Malmö (ljusrosa skjorta)

'
Ett av våra största intressen; mat!


Vårt näst största intresse; vin, haha!


En lite söt....


Fredagskväll!


Taggade till tusen!


Andra inköpet; dessa skor. Love!


MysMart och jag


Ribban
'

Ribban


Framme!


Bar
 

Som M beskrev det "Danmarks motsvarighet till systemet"


Festen




Jag och världens tjockaste man


Kommentarer
Postat av: Anny

Älskar köpenhamn! (kanske borde bli plan B? :P)

Postat av: Jenny

Svar: Ja jag ska verkligen försööööka med dethär. även om pulvret suger, haha.. men jag ska nog äta det, OCH nyttig mat.. blanda lite, annars tappar man nog motivationen till alltihopp! :S de viktigaste är kanske motionen :) hih. tack, DETSAMMA. du är perfekt. finis. Om man skulle ta en tripp upp till sthlm och hälsa på dig någon dag i höst kanske? ;) Bjuder in mig själv... haha! PUSSSS

2009-08-18 @ 21:16:59
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback