Tillbaka

Tillbaka till Sverige, Söderköping och tangentbord med å, ä och ö (vilket kommer ta ett tag att förstå!).

Känns väldigt mystiskt. Att ha bokat en enkel biljett till London, varit installd på att vara bort i mer an ett halvår och sen vara tillbaka efter 2 månader. Det känns ändå inte som ett misslyckande, snarare som en erfarenhet. Och två månader i London känns så mycket mer innehållsrika en 2 i Sverige. Det har hänt så mycket saker att jag inte ens minns allt sjalv!

Jag kommer kunna skriva ner att jag jobbat på GAPs flag ship på Oxford Street, jag kommer ha med mig tankar och minnen som jag aldrig kunnat fått på annat sätt.

Sen har jag bestämt mig for att INTE gräva ner mig i tråkigheter nu. Inte tycka att allt är pest, utan istället försöka se det mysiga och roliga som jag faktiskt saknat. Sen ska det även bokas in weekends till Gbg och Sthlm. Kanske redan i veckan. Och nyår blir kalas!

Nu ska jag till pappa!

Såhar kanske borjan på 2010 sluat? En buske klockan sex på morgonen med en"lånad" cykel i Sthlm med Mart??!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback