Stockholm och snö...

Jag älskar Stockholm och älskar jag snö. Dock går dessa två INTE ihop. Efter en trött och seg morgon möts jag av stora snöflingor när jag slår porten. Dessa singlande flingor etsar sig fast på hela mig och efter 3 minuters vandring ser jag ut som en snögubbe i min stora dunjacka. Att det inte gick någon buss från Farsta gjorde det inte bättre...Burr, jag vill ha sommar och jeansshorts!

Nu är jag på jobbet. Har fått mitt första helgpass och jag tror att det kan passa mig. Frukost på morgonen och två fripass i veckan:)

Annars är allt bra! Helgen kommer bli lugn, igår Let´s Dance (fast jag somnade innan utslagningen) och massa godis, idag Melodifestivalen och jobb. Söndag jobb...Jag satsar på nästa helg; LÖN; PARTY OCH PENGAR!


Kommentarer
Postat av: Pania

skitläckra klackar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback