God morgon!

Fredag och full fart mot helgen (eller hur är det dom säger på Rix Morron Zoo?).

Idag ska jag till Sthlm direkt efter jobbet. Sen till Vasastan för att få se vår nya lägenhet för första gången. (Bilder kommer inom kort på bloggen).
Det blir en hemmakväll för mig och Adolf. Med sushi och godis framför Let´s Dance (Team Blondinbella!).

Imorgon blir det shopping för hela slanten med mamma och Lisa!


Koftan är Lisas och kommer från Zara, tunikan kommer från Indiska, jeans från Bik Bok och mina vanliga silverarmband.

Kommentarer
Postat av: Frida

Igår på Anikrundan såg jag dig och Adolf svischa förbi framför kameran ett par gånger. Så nu är du nästan kändis! ;P

Postat av: Matilda

Haha, :)



Jo, jag är nog med lite besviken. Dålig musik i varje fall...



Jo, det var det och där har jag vart, haha, det är så fint där :D Oh, så mysigt med Grekland, har aldrig varit där men någon gång ska jag ta mig dit, verkar vara så fint!



Du kommer nog klara dig, du kommer säkert träffa massa nytt folk, Blondinbella kanske? :)

2009-01-09 @ 09:58:29
URL: http://matildafiona.webblogg.se/
Postat av: Kim Von J

hehe det är min fetto mage som ska bort bara ;) haha

2009-01-09 @ 12:43:09
URL: http://kimj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback