Lönehelg

Helgen bjöd på en hel del roliga aktiviteter. Jag kom hem sent i fredagsnatt och somnade som en stock, men i lördags tog jag nya tag. Började dagen med en löparrunda. Därefter åkte mamma, Lilly och jag till Västervik och Lager 157. Jag tror att vi hade kunnat träffa ännu bättre då det var något utplockat, men vi fick ändå med oss lite fynd hem!

Därefter åt vi en lunch i Västervik och fikade påvägen hem. Mysigt!

Väl hemma svirade jag om lite snabbt. Köpte sushi och åkte till Jessica för förfest. En jättetrevlig kväll som slutade på Hugo med massa dans och Max med fettig mat, som det ska vara! Mycket lyckat!

I söndags hade jag vilodag. Lunch med mamma på Jannes, en liten cykeltur och på kvällen åkte vi till Arkösunds hotell och åt middag med familjen Westerberg!




Kommentarer
Postat av: Anny

Hihi, gash vad många bilder :)

Postat av: Tina

Ser ut som en rolig helg!

2009-08-04 @ 09:03:54
URL: http://fashtastic.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback