Sömn, socker och salt

Igår var jag ledig. De dagar som jag är ledig brukar oftas vara mer än fullspäckade, men igår hade jag inget inplanerat, så skönt.
 
Så till att börja med tvingade jag mig att sova eller ligga i sängen till klockan tolv. Jag kan inte minnas när det har hänt senast. Inte ens när jag är bakis sover jag längre än till tio. Däefter åt jag en lång frukost och kollade på alla dåliga såpor som men verkligen inte får ut något av, men ändå inte kan låta bli.

Sen gick jag en sväng på stan. Åt en yoghurtglass med päronsmak som har lett till beroende. Gick hem och sov middag (!). Kollade på TV och åt popcorn och choklad till middag.

Det var perfekt med en dag utan innehåll. Skönt att inte bo hemma. Skönt att slippa dåligt samvete för att man inte gör något alls.

Jag kom precis till jobbet efter en god sushilunch. Imorgon efter jobbet kommer Anna och Jessica. Då blir det part, party!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback