Ändrade planer

Det handlar mycket om planering just nu. Jag måste få ihop allt som ska göras innan London. Idag har jag bockat av adressändring och EU-kort, kvar att göra finns typ 300 saker...

Men jag ska inte gripas av panik. Istället sitter jag här hemma och försöker strukturera upp dagarna samtidigt som jag intar en stor kopp te, mysigt!

Men, till dom ändrade planerna; pappa flyttar hem mig redan på måndag. Så nu är det snabba bud som gäller. Packa, flyttstäda mm. Och så var jag tvungen att ställa in middagen med Patricia och Lovisa..inte så roligt, men det är så mycket som ska hinnas med!

Just det, jag avbokade min läskiga läkartid, haha!

Nu ska jag återgå till planering, vi hörs!


Paddan & Långben (som inte har någon kontroll på sina egna fötter, haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback