Female gang-bang

Igår upprepade Johannis uttrycket female gang-bang så pass många gånger att det nu etsat sig fast på min hjärna. Det var Viktor som var offret igår. Alla killar borde någongång få vara i samma sits som Viktor igår. Mitt i en tjejkväll. Med vin inblandat dessutom!

Matilda, Anna, Johanna, Jessica och jag gick igenom alla samtalsämen från cybersex (host!) till svampinfektioner, tampongstorlekar, femkanter ("Viktor - en för alla alla för en") och matfrosseri... Där mellan fick vi i oss både ett och två glas vin. Scones, choklad, chips och ost.

Vi såg på Strandvaskaren, sjöng Singstar för hela huset, fnissade åt allt och inget och missade till och med Idol utrustningen!

"Åhh, vad är det här för dipp?"
"Det är gräddost!"

Tack för igår bästa, bästa tjejer! Kommer sakna er!

Nu ska jag åka ner och lördagsfika på Jannes, love denna tradition!














Kommentarer
Postat av: Emma - Foto m.m.

aww vem där är så sjukt kul :D!

Postat av: Emma - Foto m.m.

hahah jaa man blir ju de :D!

jaa kuul! de göör vi!

2009-10-10 @ 13:28:12
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Johanna

Om Viktor rodnade i fredags kväll skulle han bara veta vad gårdagen skulle komma att bjuda på, då särskilt under promenaden till hugo... Stackars viktor måste fått men från denna, snudd på, verbala våldtäckt! Eller så tjänar han pengar på det, skriver en bok som säljer guld...

2009-10-11 @ 19:23:58
URL: http://messer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback