Fuckingjävlaflyttochpackningshelvete!

Jag dör, jag dör, jag dör!

Eftersom jag är skillsmässobarn har jag inte något positivt förknippat med packning, tvärtom. Jag hatar att packa. Usch, usch, usch!

Ändå har jag avsatt hela min lediga dag till packning. Och jag tyckte det gick ganska bra, tills jag lyfte på en av kartongerna och det rann ut en halvliter vatten! Varför kan man inte packa strykjärn upp och ner helt plötsligt!?!?

HJÄLP! Befinner du dig i sthlm och vill rädda mig? Please, mamma?!


Kommentarer
Postat av: Emma - Foton m.m.

ja alltså torsdag o fredag då har ja skola tillö 15 o de kan bli försent då beroende på om det är sol eller ej. onsdagska jag vara ledig om de inte lagt in någon föreläsning :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback