God morgon fredag!

Trots att jag inte jobbat i veckan, utan mest har haft helt känns det väldigt skönt med fredag. Det är den där känslan som infinner sig.

Igår hade jag, pappa och Lisa en mysig torsdag. Thaimat, choklad, konstig massage, Othello, skrattanfall och TV:n i bakgrunden.

Idag har mamma tagit ledigt och vi ska snart ta oss ann min stockholmspackning, underbart... Sen blir det lunch med Lisen i vår lilla idyll någonstans.

Ikväll ska jag träffa girlsen för fredagsmys! Utan chips, med scones och mörkchoklad (haha?).

Trevlig fredag!


Dom här kissarna är mina gudbarn. Dock har jag inte längre närkontakt med dom. Men dom var så små och söta när vi hämtade dom till MAtilda förra hösten.


Kommentarer
Postat av: Matilda

åååhhhhhhh... mina missar!!! Gud vad små och söta de är! Sanna, dem är lika snälla fortfarande! De saknar sin gudmor. De kommer bli rebeller i brist på kärlek från dig ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback