Hostel - check!

Sådär, nu har Anna och jag bokat hostel för de fem första dagarna i London. Piccadilly Backpackers Hotel heter stället. Förhoppningsvis räcker fem dagar för att knyta någon kontakt som kanske känner någon annan som kanske...ja, ni fattar.

Det är så sjukt, om en vecka och en dag är vi där! Jag kan knappt bärga mig! AHHH! Det ena problemet jag kan se just nu är packningen, Anna och jag skulle båda kunna ta med 15 skor och 40 kilo kläder var utan problem...

Ikväll är det tjejkväll med sushi hos Jessi! Resten av veckan är avsatt till uppackning av saker, filmkväll, Lisa, avskedsfest, ompackning, födelsedagskalas, sjukhusbesök, kanske lite fika och baksmälla.

/ S


Inget mer Telia-passerkort, en bakfull jag från studentveckan, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback