Lovecake

Kärleksmums på kanelbullensdag. Det är kärlek det!

Nu väntar de sista, sista timmarna på jobbet. Sen är det bara roliga saker som väntar. Oj vad jag längtar. Man lär sig verkligen uppskatta det "vanliga" när man inte har haft tid med det innan.

När jag kommer hem och mellanlandar ska mysa med Matilda, planera med Anna (jag kan knappt bärga mig! Det är drygt en vecka kvar tills vi åker. Vi är helt galna, jag fattar inte hur vi ska klara det här! Men det ska bli så spännande och roligt!), sen ska jag spendera så mycket tid jag kan med min familj. Lisa kommer bli galen på mig, men jag vet att hon tycker om mig ändå :)

Fika hos Ida och Hedda, kolla på fotboll. Träffa morfar, moster, Elisabeth, Magnus, Jill, Per, Ellen. Annordna en avskedsmiddag, filmmaraton, fota med Emma och såklart packa och styra. Och fortfarande ser mitt rum ut som kaos i Sthlm. Blir nog uppesittarnatt idag efter middagen!

Jag ska fråga mamma om vi kan äta raggmunk också. Det är min absoluta favoritmat i husmanskost-väg och det måste jag äta innan vi åker!

Imorgon kommer pappa och hämtar mig, han är världens bästa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback