Mitt i flyttkaoset

Jag springer runt med städtofs i mjukisbyxor och med dammsugaren och disktrasorna i högsta hugg. Jag upptäckte precis att det låg X antal gamla vinflaskor med fimpar i från i våras under min diskbänk, fräscht! Inte konstigt att jag har kännt en lite sur lukt den senaste tiden...Euwwwwwwwwww!

Gårdagen var väldigt lyckad. Vi ändrade oss i sista stund och beslutade oss för Vapiano och pasta, mums! Men efter två glas vin där och god mat hade vi fortfarande hundra samtalsämnen att avklara så vi fortsatte till Fridays. Strawberry Daiquiris och vin. Hade det varit någon annan dag än söndag hade vi förmodligen dansat vidare på Sture, men vi tog oss samman och delade på oss. Mycket trevligt i alla fall!

Ne, nu ska jag återgå till projekt flytt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback