Nu sticker jag iväg på söndagsvin och en bit mat!

Dagen är slut snart. Jobbet är avklarat. I'm done. Så himla skönt!

Detta ska firas. Snart sticker jag iväg på söndagsvin och en bit mat
Friday´s Stureplan med Patricia (L kan inte följa med pga sjukdom, buu). Inte något pretto, bara burgare och rödvin. Perfekt för söndagskväll!

Jag och Patricia har en förmåga att babbla till tunnelbanedörrarna stängs och vi inte längre kan höra varandra så det blir en perfekt avslutning på helgen och ett litet avsked till Sthlm.

Sen återstår tre ton kläder som ska packas i plastpåsar (pappa kommer älska mig imorn när allt ska flyttas fyra våningar ner och in i en bil...) och ett städmaraton. Det här ser ut att bli en härlig natt...Men när jag tänker efter kanske det hela blir lite roligare med några glas vin i kroppen..:)

Verkar fortfarande inte vara någon som har nappat på min vill-du-hjälpa-mig-att-packa-och-flyttstäda-annons, men bara så ni vet går det fortfarande bra att anmäla sig!

See yaaa, smell yaaa, love yaaaa (Lisa den är till dig)!


Kommentarer
Postat av: Emma - Foto m.m.

Kanon! jag vet inte tid än, men ska kolla upp de så hör jag a mig så fort jag vet. men boka onsdag i alla fall! o de kommer bli runt en 11-15 nått kanskne. Som sagt jag ska kolla upp så hör ja av mig :)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback