Skulle vilja...

Jag skulle vilja känna mig som Blondinbella när jag sitter här och skriver, men det gör jag inte. Jag har noll insperation och märker mer och mer för varje minut av CV-översättning att det är livsnödvändigt att vi åker till London och värmer upp engelskan!

Nu har jag återigen tappat fokus och facebookar istället. Vilket slöseri med tid! Ne, usch, nu ska jag anstränga mig i 20 minuter till. Sen duscha och vidare till Anna. Vi ska checka in och gå igenom lite saker. Sen in till stan och träffa girlsen sista gången, buuuhhhuuu!

Igår hade föresten jag och Lisa vår traditionsenliga söndagsfilmkväll. Matilda var också med. Dumpa honom såg vi, föresten var en väldigt konstig översättning av He's not just that into you....Men mysigt var det och filmen var mer lättsam än våra tidigare val, haha!

Nu ska jag snabba på, hej!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback