Sushi är min husmanskost

Jag skrev om raggmunk nyss. Mmm, det är gott, men när jag har bott i Stockholm har min husmanskost ersatts av sushi.  

Torsdagssushi, fredagssushi, myssushi, sällskapssuch, ensamsushi....sushi helt enkelt. Och igår, efter jobbet, hamnade jag inte helt oväntat på min kvarterssushi. Farligt nära då den är placerad I mitt hus.

När jag kom in sa sushimannen "Du ska ha lax, avokado och rullar, va?". Så sant, så sant. Jag ska alltså bryta upp från min sushifavorit precis när jag blivit stammis. Det är nog det sorgligaste farvälet från Stockholm, haha!


Förra helgen var det fredagssushi hos Matilda. Sushi är nog den finaste maten som finns. Och godaste.


Kommentarer
Postat av: Anny

ÅHH JAG VILL HAAAA!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback