Varma koppen - jag spyr!

Jag vet inte hur jag tänkte imorse när jag skulle till jobbet. Jag packade ner en tomat och en påse med varma koppens Ost & Broccilo soppa. För det första hatar jag den där jävla ost & broccolisoppan och för det andra vet jag att jag inte blir mätt på den. Dessutom är alla cafeér stängt här på helger så det går inte ens att nödlösa med en macka eller något...

Så kom lunchen och jag blev jättehungrig och värmer upp heletet ändå . Det går inte. Jag kunde inte få i mig mer än tre skedar. Bläää! Vem kommer på idéen om att göra en pulvermix av ost och broccoli? Okej om det är tomatsoppa som typ inte kan annat än smaka tomat, men ost och broccoli?!

Så nu sitter jag här, fortfarande hungrig och planerar vilka smågodisar som ska få ingå i mitt lördagsgodis och om jag ska beställa thaimat eller sushi...Kurrkurr!


BIG NO NO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback