25 september

Det pågår en nedräkning till allt just nu i mitt liv.

8 timmar kvar till helg, 6 arbetsdagar kvar på Telia, 12 dagar kvar till flytt, 18 dagar kvar till London...Hur ska jag hinna med allt?! Packa ner, flytta, flyttstäda, packa upp, packa ner igen, skriva CV:n, översätta, boka Hostel, kolla boende, avskedsmiddagar, avskedsfester, planering...

Men, det är faktiskt inte någon idé att stressa upp sig nu. Nu ska jag inta fredagsmyskänslan och gå på helg istället. Fira med mina fina tjejor. Och unna mig lite shopping (eftersom jag aldrig gör det annars!) med mamma och Lisa imorgon.

Och så är det höst. Jag älskar höst. Inte alls lika ångestfullt som försommar. Inga krav, inga måsten, bara...höst!



Kommentarer
Postat av: Emma - Foto m.m.

okej :) den 10:e är en lördag :P

Postat av: Emma - Foto m.m.

hör om fredagen då så kollar ja upp skolan inte säkert jag kan, men kollar upp de :)!

2009-09-25 @ 12:40:19
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback