A-fil med svartvinbärssmak och ett par skor

Nu har jag ersatt förra veckans kaviarmackor med A-fil med svartvinbärssmak. Detta börjar likna en matblogg...

Men det händer inte så mycket i mitt liv annars. Eller inte på jobbet i alla fall. Och där befinner jag mig större delen av dygnet. Att jag dessutom ska spendera helgen här känns inte så uppiggande. Men det är nog bra för att komma in i lite mer sunda vaonr och rutiner. Känns som denna sommar mestadels har bestått av rosé och cheeseburgare.

Det måste bli ett stopp. Och en start på träning. Något jag fastnat för är i alla fall uppiggande morgonpowerwalks på Djurgårn. Bland pensionärer, motionärer, barnvagnar och hundar är det mysigt att starta upp mornarna.

Och så var det skorna. Vad tycker ni om dessa? Ska jag pigga upp måndagskvällen med ett klick hos H&M?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback