Ännu en galen natt med tjejerna

Ja. Vet inte var jag ska börja, eller jag börjar på fredagen.

Kvällen började med att jag försökte planka på tåget till Norrköping. Gick sådär och jag fick betala dubbelt istället...Men det var det fan värt. Kom fram en timme tidigare och blev upphämtad av världens bästa Matilda. Vi åkte till Söderköping där vi åt mackor och drack O´boy (som för i tiden!). Sen låg vi och pratade till småtimmarna och somnade sen gott.

Lördagen hade jag inte så mycket inplanerat. Följde med och kollade på cykel med mitt fettiga hår (pappa sa ngt om att dom kunde smörja kedjor med det, haha), prövade sängar och åt korv. Sen gick jag en powerwalk med Annis. Och sen svirade vi om till partystass.
Åkte till Munken där vi startade upp kvällen. Memme, Johanna, Matilda, Anna, Patricja och jag. Perfect match!
Sen gick vi upp till Memmi och Andreas. Dansade och drack vin.  Åt godis och dansade. Skrattade och tog massa kort. Visade framfötterna...

Vidare till Hugo. Som förövrigt var perfekt. Musiken, allt klaffade. Hem med onda fötter och bortskavda klackar. Mc Doanald's och en efterfest där alla somnade innan musiken var på. Haha. På morgonen vaknade Anna och jag upp med huvudvärk och skrattattacker. Väckte förmodligen hela huset. Vi masade oss till bussen och sen sov jag i några timmar. Powerwalk. Godis och film med Lisa.

Nu är jag back in Stockholmo. Mycket lyckad helg.





Kommentarer
Postat av: Anny

LOVE


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback