Anti Snap!

Mitt hår har en väldigt konstig kvalité...Det är tunnt, tunnt, men består av massa hårstrån. Sen är det strävt och lite trott. Och frasigt. Och jag är inte den bästa (eller har inte varit) på att ta hand om mitt hår. Det kommenterade min frisör när jag var där sist.

Ett råd hon gav mig var att borsta håret. "Håret behöver motion". Jag har aldrig tidigare borstat mitt hår annat än när jag har duschat, men nu har hårborstning blivit en ny rutin på både mornar och kvällar och det känns faktiskt bättre! 

Men det är inte bara borstningen som blivit min räddning utan Anti Snap från underbara Redken. Det här är en inpackning som sitter kvar och gör underverk. Vet att det låter sjukt töntigt, men det är sant! Och så lukar det gott! Så ska ni investera i hårprodukter rekomenderar jag detta mirakelmedel starkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback