Bytt hundfixering mot parfymfixering

Jag har tidigare skrivit om min besatthet av att jämföra hundar med deras ägare. Men har tröttnat lite på sysslan, det stämmer för ofta och hundar är fula. Istället har jag övergått till att försöka gissa parfym. Perfekt när man ät ute och går på morgonen och människor är nyfixade och påväg till jobbet.
Dock inte lika roligt för dem som passerar mig (morgonandedräckt och sovlukt...mums).

Parfymgissarleken är extremt underhållande, men ibland kan det blir rent frustrerande. Ni vet när man känner igen en parfym men inte kan komma på exakt vilken det är...

Jaha, så nu vet ni det. Ny syssla och hett tips: Pricka Parfymen.


Det här luktar jag annars på vardagar, Miss Dior Cherie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback