Det är dags för fredagsmys

Konstigt att just denna reklamlåt sätter sig på hjärnan varje fredag! Snacka om lyckad kampanj. Men det är bara att hålla med om att fredagar bär med sig en viss lyckokänsla. Man jobbar sina sista timmar innan ledighet. Känner sig plötsligt gladare och piggare. Känner fredag!

Jag ska mest mysa denna helg. Vill ta på mig raggsockor, dricka te i köket med Matilda. Prata om allt och inget i flera timmar som förr. Tända en brasa och värma sig tills man blir rödblommig i ansiktet. Kanske gå en promenad med Anna. Fika hos Lisa på bageriet. Plocka svamp?! Eller blåbär. Och så kanske lite rödvin och ost...Mys-årstiden är här, jag älskar't!



Denna rosa, Gossip Girl inspererade klänning myster jag runt i förra hösten. Dags att plocka fram från de högsta hyllorna i garderoben!


Kommentarer
Postat av: patricja

oh vilken fin klänning. Jag får ångest av hösten, vill liksom fortfarande gå med bara ben. Det är dock mysigt att mysa :) Ja, jag åker hem till mamma i helgen så jag kan umgås lite där också. Men jag är ledig på lördag så en vin och ostkväll skulle ju va supermysigt. Men har ni bestämt ngt konkret än eller? Hoppas vi ses i helgen! <3

2009-09-04 @ 13:32:40
Postat av: Anny

Vi powerwalkar på lördag va? Behövert tror jag :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback