En tacosallad bestående av enbart...rödlök

Jag åt precis en av de konstigaste salladerna någonsin. Kanske inte så oväntat i och med att jag köpte den i vårt fik där personalen är otrevlig och maten är äcklig. Dock driver dom ett litet mat-monopol och valmöjligheten är därmed...ingen.

Idag trodde jag iaf att jag skulle få avnjuta en god lunch, eller middag, men icke. Tacosalladen som jag köpt bestod av stora köttfärsklumpar, lite majs, det tjocka och vita på isbergssalladsblad, tre små bitar tomat, några rivna ost strimmlor och ungefär 500 gram rödlök. Mums...

Nu ska jag dricka te, jobba och tycka lite synd om mig själv! Längtar till helgen! Sugen på bio och smågodis, någon mer?

 


Kommentarer
Postat av: Emma - Foto m.m.

Vi får fota innan ni drar till london :)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback