För tidigt för en söndag

Det är inte meningen att man ska gå upp 06:45 på en söndag. Det finns så många tecken på att klockan är alldeles för lite för att åka till jobbet:

♥ Det ligger fortfarande Mc Donald´s påsar överallt på Östermalms t-banestation (= städarna har inte ens vaknat till liv!)
♥ Medpassagerarna på t-banan är inte affärsmän i kostym och kvinnor i knälång kjol och klackar. Det är antingen bakfulla sovande tonåringar påväg hem från efterfest eller pensionärer som gick och lade sig efter nyhetssändningen vi 19:00 dagen innan.
♥ Inte ens Pressbyrån har öppet.
♥ Jag vaknade natten tills idag upp av ett fyllesamtal från Matilda där hon gick igenom kvällens händelser. Något om ett par skor och spyor...haha. Jag kommer ringa och väcka dig idag, bara så du vet!

MEN jag är pigg nu efter lite kaffe och kommer inte hamna i bakiskoma i eftermiddag, wei!


Här är jag i mitt rum (som det har efterfrågats bilder på, kanske kommer fler) framför min fina spegel!



Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja, det var en fin spegel!

Postat av: Jenny

SNYGGGIIING!!!!

2009-09-14 @ 23:49:42
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback