Fredag!

Jag har en skön ledig dag. Har städat hela rummet och nu mår jag inte längre illa av att vara hemma. Håller på att tvätta och trots att det tar en väldig tid är nog det den roligaste sysslan i ett hem. Känns fräscht och luktar gott (någon sa att jag förmodligen blivit allerigsk mot så mkt pga. att mamma har överdoserat tvättmedel under min uppväxt. Kanske är något som går i arv?)

Jag har dessutom varit på stan och bytt min skinnjacka från Zara. Köpt ett par byxor och en klänning samt ett par leggings som jag ska mysa runt i. Jag hittade även en annan sak...visar sen!

Nu väntar en maskin tvätt. Sen ska jag powerwalka på Djurgårn. Ikväll blir det Idol, sushi och smågodis! Mysigt!


Här i ligger mitt kap!


Kommentarer
Postat av: Anny

Men sanna vad du klickar hem och shoppar hela tiden :) Ajabaja innan L! Hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback