Helgen

Har haft en väldigt bra helg! Det börjar kännas mer och mer påtagligt att London och avsked närmar sig. Både jobbigt, men framförallt roligt!

I fredags var vi alldeles för trötta för utgång så efter att Matilda och Anna hämtat upp mig vid tåget åkte vi hem till Matilda. Dit kom också Johannis. Vi åt sushi, köpte massa godis, kollade på Idol och En shopoholics bekännelser. Mysmys!

Lördagen var också den mycket mysig. En helgdag med mamma och Lisa på stan. Vi fickade på Bagarstugan, jag shoppade massa (bland annat hjälpte Jessica mig att fixa jeansrumpan i ett par Levi´s, tack söt!) och åt lunch på Paus.

Sen vilade jag i 30 min. Kastade mig in i duschen och var allmänt trött och missnöjd med resultatet när jag var ordningfixad. En sån dag när man bara skulle vilja gå ur sin egen kropp och hoppa in i någon annans..usch! Men det blev lite bättre när vi kom till Memmsi och Andreas för ännu en utflyttningsfest. Nästan alla tjejer var med och det blev dans och prat. Sen tog vi en taxi (eller hur var nu det där...haha!) till Hugo.
Där har vi de senaste månaderna krigat om att slippa vip-kön, som inte har någon vip-funktion då hälften av alla står i den, och det gav resultat. En timmes kö blev ingen kö, skönt!

Dans, dans, dans i ballerina. Första gången jag är ute i platta skor och oj vad skönt det var! Sen gick jag genom Norrköpingnatten och råkade bli inspärrad i ett polisavspärratområde vid en brand vid Deli...

Idag skulle jag och mamma plocka svamp, men det slutade med att vi åkte runt i en timme för att leta efter något bra ställe och sen åkte hem...Köpte ett paket Ben & Jerry´s istället. Nu ska jag läsa Aftonbladet och ikväll har jag och Lisa vår traditionsenliga filmkväll, love it!










JAg orkar inte lägga upp fler. Kolla facebook.


Kommentarer
Postat av: Anny

Haha, skrattade så jag tjöt imorse när du berättade om den där branden! hahhah.

Fy fan sanna, hur ska det gå för oss i london när vi ska festa såhär som vi gör? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback