Jag älskar att planera!

Har alltid varit besatt av anteckningsböcker och kalendrar. Fylla datum med "att göra listor", strycka över och kluddra dit nytt. I love it!

Och just nu finns det väldigt mycket att skriva in. Nästan lite för mkt. Känner hur stressen och pirret börjar sprida sig genom hela kroppen. Kan ibland inte somna. Plötsligt-händer-det-känslan bubblar över! Ihh!

Men iaf, det jag ville komma till är två saker:

1. Jag behöver verkligen en ny, snygg almenacka! Helst rosa. Har kollat på en på Ordning och Redan, men jag vet inte. Har någon något tips?

2. Jag har som vanligt maxat innehållet i kommande helg och tryckt in en tjejmiddag på lördag (längtar redan). Men det finns ett "men". Jag kan INTE laga mat. Mammas matgener verkar bara ha fastnat hos Lisa. Hon fick nog hela dosen, medan jag begåvades med...andra oanade talanger (kan inte komma på en enda!). Det låter ju så härligt med tjejmiddag, men vad ska jag bjuda på? Hjälp mig!


Jag är i alla fall såhär pirrglad!


Kommentarer
Postat av: Bella

Beställ en almanacka på personligalmanacka.se riktigt fina :P

Postat av: Anny

På lördag blir det ännnnu mer plans.

2009-09-16 @ 07:31:08
URL: http://maggiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback