London baby!

Den här helgen avslutades perfekt!

Biljetten är bokad. Den 14 oktober åker jag och Anna till London! Jag är så uppe i varv att jag inte vet var jag ska ta vägen (kanske beror det på sockerkicken från vårt planeringsgodis?). Jag är sjukt taggad! Men nu väntar en massa rolig och mindre rolig planering och förberedelser.

Helgen var i övrigt mycket lyckad. Har hunnit med en heldag på stan med systeryster. Jag hittade ett par byxor, en klänning och en stickad tröja. Vi åt en god lunch på Bomull. Jag har även varit barnvakt till världens sötaste Ellen, pratat med Martina som jag saknat!

Lördagen bestod av den traditionella fikan på Jannes. Lite spatserande i Söderköping. Sen åkte vi till Sköneros marknad för att beskåda min framtida make Per Morberg (han är dock omedveten änn) tillsammans med moster och Magnus.

Sen gjorde jag mat. Fixade och var klar med tjejmiddag klockan sju. Jättelyckad trots att vi saknade Kiltis! Därefter hann vi med snabbstopp hos Memme och Andreas, Corona på Munken, en vild taxifärd och Hugo. Somnade inte förän halv sex i morse...

Idag har vi plockat svamp, ätit en god lunch i Stegeborg och så har jag och Anna planerat! Nu väntar en välförtjänt filmkväll med Lisa!

Bilder från helgen kommer imorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback