Lönehelg och massa mys!

Den här helgen verkar kunna bli riktigt bra! Har inte planerat upp varje millimeter, som jag annars brukar vara rätt så duktigt på, men det som bestämt verkar lovande.

Imorgon ska vi tjejer gå till nyöppnade (jag har iaf inte varit där än...) LaUva. Dricka lite fredagsvin, äta tapas och prata igenom veckas händelser och helgens kommande! Mysmys!

På lördag ska jag nog umgås med mamma och Lisa. Känner jag oss rätt kommer det sluta med en shoppingdag..perfekt! Och kvällen är såklart späckad med festligeheter hos Memmi och på Hugo!

Någon som röstar för söndagsbrunch? Jag är sjukt på!!


Här avnjuts en mysig tapas middag på Lilla Torg i Malmö i somras. På min och Marts trip!


Kommentarer
Postat av: Matilda

åhh vad kul :) mys imorrn.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback