Sakna...

Jag läste Annas blogg imorse. Hon skrev något om allt hon kommer sakna. Och först då slog det mig på riktigt. Allt jag kommer sakna när vi åker. Visst, det tar typ två timmar med flyg till London, men jag kommer ju inte dirket kunna/vilja komma hem varje helg!

Hur ska jag fira min 20 årsdag? Och jul? Jag ser framför mig hur Anna och jag sitter i en skabbig lägenhet med heltäckningsmatta och a cup of nudles alá Sex and the city och kollar på dålig film i svartvitt....

Nej, vad är nu detta. Jag är egentlgen sprudlande. Vi kommer säkert fira min födelsedag helt fantastiskt. Gå på mysiga julmarkander och dricka hett te med stora halsdukar lindade runt oss! Fast det är nog bra att ställa in sig på att det kommer blir lite tårar när vi åker!

Jag ska föresten hem i helgen igen, för att liksom fylla på hemlängtan så den inte kommer tömmas så fort :)






Kommentarer
Postat av: Anna

Vi ska göra din födelsedag bäst! Mysig middag och lite shottar på nåt coolt uteställe :)

Sen får vi tänka att vi kommer hem sen också. Kommer ju inte va kvar i London för alltid. Gahh, vad vi ska uppleva! Hellre va nån annanstans och uppleva och lära, en att bara knega på som vanligt :) Sen i vår kan vi knega på som vanligt

igen :) Kommer bli sååå bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback