Tågbiljett bokad

Jag är nog SJ:s mest trogna stamkund...Eller det är jag säkert inte, men det känns så!

Matilda (bästa <3) hämtar upp mig vid tåget imorn, sen blir det blir fredagsmys hemma hos pappa i Söderköping.  I vårt nyss sålda hus. Känns lite konstigt att några andra ska flytta in i det hus man vuxit upp i och har en massa minnen ifrån. Men det blir skönt för dem att slippa stor trädgård och två landställen!

Lördagen är oplanerad. Jag har satt shoppingförbud så jag får hålla mig i vår småstad där risken för shopping minskar rätt drastiskt. På kvällen får vi se vad som händer. Hörde ngt om ost och vin...alltid välkomna inslag för en lyckad lördagskväll! Men vi får se som sagt!

Men det känns skönt att byta ut bara ben mot strumpisar, linnen mot halsdukar, sandaler mot boots och rosé mot rödvin!


Vin på världens för lääänge sen. Med min Kilt!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Ser fram emot vår myskväll :) nu dricker jag varm choklad med grädde.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback