Tedrickande inlindad i poncho

Burr, burr, burr!

Jag tror jag fryser ihjäl. Inte nog med att det "läcker in" kalluft genom mina stora fönster så jag tvingades sova fullt påklädd (i min röda mjukisdress, med en stickad tröja över, strumpor, täcke OCH filt) så är det också iskallt på jobbet. 

Jag sitter nu inlindad i en poncho och med en sjal runt benen samtidigt som jag intar min...jag har tappar räkningen..kopp te. 

Kanske borde gå hem och kurera mig? Halsen gör också ont... Ne, nu är det slut-klagat. Istället tänker vi på Lovisis Flisis som fyller år, grattis babe!


Önskar att rävpälsen hade gjort mig sällskap idag...  


Kommentarer
Postat av: Anny

Hoppas du är varmare nu. Matilda och jag har ätit muffins och druckit te tillsammans :) Vi hälsar till dig vår lilla tjej!

Postat av: lovisa

gulle dig! tack, sötaste sanna!

imorn ses vi :)



puss och kram

2009-09-29 @ 18:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback