Storm, orkan och inte en solstråle

Kollade precis värderprognosen för veckan på Dominikanska, ahh, jag tror jag dör. Inte åker man väl på semester för att mötas av moln?
Jag får panik!

För övrigt är jag glad. Glad över att sitta och morgonmysa framför datorn med en mandarin och Adolfs kofta på mig. Glad för att jag vaknade bredvid min stora kärlek. 

Dagens upplägg:
♥ Religionsarbete
Börja packa
♥ Packa klart
Lunch på Bondens med pappa och Lisa
♥ Dusch
Desperate!!!
♥ Adolf

Sunny sol

2 dagar från (forhoppningsvis) värme

I morgon natt åker vi mot varmare bredgrader; Dominikanska Republiken. Det ska bli så skönt, jag håller alla mina tummar (ibland önskar man att man hade haft fler) för att värdet inte ska svika!
Tills planet går känns det som jag har 100 saker att göra; packa, skriva klart (har inte ens börjat) 2 arbeten, växla pengar, städa (mamma har gett oss ett uppdrag; hela huset!!!), gratta morfar som fyller år idag, ringa Vickelin, luncha med pappa, träffa Kilten (?) och såklart leka med älsklingen!
Igår fick jag ett nervöst sammanbrott! Haha, stackars A!

Helgen var btw jättekul! Festkommiteé fest, Deli, Otten och Hugo i fredags, jobb i lördags och AddePaddeigår.

Ne, nu måste jg sätta igång... skriva ett filosofiarbete med rubriken; Meningen med livet. Tack, den enkla frågan! Yes. Nu kör jag!

Föresten, om någon skulle glömma bort (vilket jag absolut inte tror) så har jag namnsdag idag:) Grattis Viola!
131691-550

Klädpaniken har åter infunnit sig

Hemska, hemska klädpanik.
Matilda kan inte sova. Jag står som ett fån och kollar in i en tom garderob. Klädpaniken har åter infunnit sig och den är lika hemsk som alltid.
Det finns bara ett sätt att råda bot på denna fruktasvärda känsla, SHOPPING!

Ska bli skönt att komma bort till solen (hoppas, hoppas inte att det blir något stormväder bara...) och värmen, då behöver man inte ha lika mycket på sig:)
 
Dags för en uppfriskande dusch efter den svettiga afrodansen! '
131691-550
 

Hel kväll med S & V

Yes, ikväll blir det en hel kväll med S & V. Det kan typ inte bli misslyckat! Har inga bilder på oss på den här datan, så jag tänkte söka på oss.
Skrev in Sanna, då fick jag först upp bilden på en gris, sen 
denna vackra bild... ("jag" ser aningen förvirrad ut!)
Sen skrev jag in Vickan, då kommer denna läckerbit upp...
Jag kan ju säga att ikväll hade jag hellre velat heta Vickan, haha! Jag vill inte vara grodan.

Resterande del av helgen kommer jag ägna åt jobb, kusiner och matte (min mattelärare har bett mig jobba 8 TIMMARS matte som jag kommer att missa när jag är borta.. jag tror jag dör).

Ha en bra helg

Fyrklövern

Läste precis Patricjas blogg och blev också lite smått nostalgisk. Här är fyrklövern i sitt esse!

Kate!

Jag kan inte besluta mig för vilken utav dessa bilder som är finast´, jag är typ beredd att offra min högra hand för båda! Åh, jag dör. Bilder från Veckorevyn.com
image474image475
Förövrigt rullar allt på. Igår jobbade jag och idag ska jag dit igen. Skolan är ungefär lika seg som alltid (jag tror dock att jag måste lägga på att kol för att slippa ha hundra rester efter jag varit borta...). Jag vill ha nya kläder (och skoooor!!!) och känner mig allmänt nere därför att jag inte har det.
I helgen kommer det iaf komma en guldklimp i min gråa vardag; mitt hjärta kommer hem. Och jag är så glad för det.

/Sanna